0 vare(r)
i varekurv

Returforsendelser

 

Det kan ske, at du ikke ønsker din vare

Ønsker du at sende din vare retur, kan der være 2 grunde hertil.

Du har fortrudt købet:
Måske passede farven ikke, størrelsen af vask eller produktet levede ikke op til dine forventninger.

I ordrekvitteringen, som du modtog på købstidspunktet, er der vedhæftet en fortrydelsesformular, som du bedes udfylde. Denne vedlægges returvaren, som du ønsker sende retur. Husk at pakke varen forsvarligt ind, så der ikke opstår skader under returforsendelsen. Vi anbefaler at forsikre forsendelsen.

Bemærk venligst, at returneringer har en behandlingstid af op til 7 dage. Du vil dog modtage besked når vi har modtaget varen, og en kreditnota når sagen er behandlet.

Varen er defekt:
Det kan ske at der opstår transportskader eller fabrikationsfejl. Skulle uheldet være ude, hjælper vi selvfølgelig. Kontakt os venligst omgående når du har konstateret defekter eller skader, vi har brug for en detaljeret beskrivelse af defekten/skaden. Vi beder dig om at fremsende billeder, så vi kan identificere skaden og hurtigere afhjælpe med udbedring.

Du vil hurtigt få et svar om der skal foretages en udbedring eller udskiftning. Vi arbejder i tæt kontakt med vores leverandører og vil derfor, under normale omstændigheder, afklare disse sager inden for 1-3 hverdage. Du vil modtage besked om det videre forløb.

Hvis vi beder dig om at returnere varen, bedes du pakke varen forsvarligt ind (også ved defekt af vaske o.l.) og indlevere pakken på posthuset med vores returlabel.  


RETURNERING SKAL ALTID SKE I ORIGINAL EMBALLAGE. 
Ved returnering af varer i beskadiget emballage, fratrækkes der op til 20% af købssummen. Dog er forsendelsesspor undtaget.

RETURFORSENDELSER AF VARER UDEN UNDERRETNING MODTAGES IKKE, KØBESUMMEN REFUNDERES DERFOR IKKE.